evaluasi diri

salam.posting kali ini merupakan pemberitahuan.saya ingin mengambil masa untuk meng “evaluate” diri sendiri atas beberapa perkara yang telah saya lakukan yang menyebabkan saya terfikir pelbagai perkara yang tidak sepatutnya saya lakukan.mungkin saya akan ambnil masa selama satu minggu,sebulan atau mungkin setahun.sehinggalah evaluasi ini berhasil.mungkin sekali terasa terpukul bilamana diri ini tidak seperti yang diinginkan dan senang sekali melakukan kesilapan.

walaubagaimanpun,apa yang ada dalam blog ini boleh digunakan.inshaallah.

ini bukan bermakna saya sudah penat dan lelah untuk membawa ke arah kebaikan dan menjadikannya alasan,tetapi ini satu keperluan untuk saya evaluate diri saya.

semoga hidayah Allah untuk kita semua

One thought on “evaluasi diri

Leave a Reply

