Balik Kampung.Raya.Selamat Tinggal Miri.Selamat tinggal Practical Lab and Weekly Test..

Salam..

esok,pukul 10.05 flight saya ke langkawi dan kemudiannya dari LCCT yang indah permai itu saya akan ke Langkawi dengan flight rasanya pukul 4 petang.

Doakan perjalanan saya dalam redha Allah.

Tadi ade injured sikit.Alhamdulillah.moga kifarah atas dosa yang bertimbun.

Allah beri ujian untuk lihat siapakah yang paling baik amalnya..bukak Quran.rujuk balik..

Jadi saya ingin ucapkan selamat hari raya pada sekalian ummat.

Terutama pada mama dan abah dan angah dan intan.

Kepada mak cik Werdah yang selalu memberi nasihat dalam blog ini.Selamat hari raya mak cik.Terima kasih banyak-banyak.Cuma kadang-kadang rasa bersalah tak mampu menjawab comment daripada mak cik.Terima kasih banyak-banyak.Moga dipanjangkan umur dan dimurah kan rezeki.amin.

Kepada ikhwah-ikhwah sekalian dalam jalan dakwah.Murabbi dan ikhwah yg lain.

Kepada sahabat-sahabat di CURTIN mahupun di tempat lain.

Kepada student final year,Safiq,Afiq dan Islah.thank you korang.korang da nak grad.Tak dapat jumpa lagi next year.

Kepada student second year yg akan beraya tepi batu.Takpe,korang bertakbir dan bertahmid tepi batu tu.🙂

Kepada yang x balek raya : Amrul,Hill,Miqdad,Amin dan lain2..Dont worry,next year aku raye ngan korang..hehehe..

Kepada kawan aku,mamad gepeng,sori,asyik x dpt jumpe..ade masa kite jumpe..

Kepada kawan yg lain pun sama.

HAAA!! hari tu ade sorang tanye (kawan lame),tahun ni raye ngn special someone ker??

ades!!

Special tu ade…Tapi aku cuma beraya dengan betul2 raya bila Dia (yang special dimaksudkan tu)  redha pada hidup aku di bumi yang Dia ciptakan…

Kalau special dalam bentuk manusia ni,tak ada lah..Sebab yang special bagi aku cuma Dia sahaja.

Hehehe..

So,selamat beraya..Salam..

p/s:Mr Masatoshi best!!!Thank you for giving me do the weekly test after raya..Thank you Mr Masa!!

One thought on “Balik Kampung.Raya.Selamat Tinggal Miri.Selamat tinggal Practical Lab and Weekly Test..

  1. Selamat Hari Raya Tajul.. sampaikan salam raya makcik pd mak ayah kat langkawi..

    Anak makcik sorang kerja kat miri tp tak lama lg nak tukar ke kuching.

    Semoga selamat sampai ke destinasi dan semoga dpt hayati ‘Idulfitri..

    Terima kasih atas doa’mu itu.. Amiin Ya Rabbal ‘alamiin

Leave a Reply

