2 artwork baru..silalah interpret…sendiri…[tulis di ruang komen ya]

salam…

maaf atas tiada penulisan untuk masa ini..Saya banyak yang ingin saya coretkan supaya mampu menjadi pembekal kepada diri saya dan anda..Tapi buat masa ini,hayatilah dahulu 2 lukisan yang saya hasilkan.. Saya cuma melukis di atas kadbod murah kerana harga kanvas agak mahal.Rasa nya saya lah antara pelukis miskin..hahaha..saya bukan pelukis..Saya cuma mula bercambah minat untuk melukis.Selepas membantu program melukis bersama Yusof Gajah,seorang pelukis yang amat hebat dan mula melukis secara suka-suka pada program itu..


yang pertama tajuk nya adalah kehidupan

yang kedua tajuk nya adalah al haq wa al bathil

jadi silalah anda semua interpret kan di ruangan komen..Maaf,saya ambil gambar nya guna kamera laptop.Resolution sangat rendah.Malah saya perlu crop..Hendak melihat sendiri,maka perlulah datang dan lihat secara real nanti..

Jika ada sesiapa mahu membeli,sila bagi tahu..hehehehehe..gurau2 saja..Saya bukan lah pelukis profesional.

p/s: hari tu seorang sahabat dari sabah..andi namanya..ketika dia tumpang tidur di bilik saya selepas kami pulang dari program : “anta ni ambil course apa sebenarnya?”  apakah saya tidak nampak seperti seorang geologist..hehehehe

4 thoughts on “2 artwork baru..silalah interpret…sendiri…[tulis di ruang komen ya]

  1. Salam Tajul

    Lukisan pertama.. kehidupan bak pelangi.. warni warni, menandakan ada rasa suka, duka, pahit dan manis, masin dan pelbagai rasa lagi. Namun perlu mensyukuri apa saja nikmat yang diberikan.

    Lukisan kedua.. garisan al-Haqq daripada atas ke bawah menunjukkan Kebenaran mengatasi kebatilan..

    Betul ke.. mungkin pelukis mempunyai maksud lain..

Leave a Reply

