Kamu semua berdosa!!!

Salam ukhwah..

Tadi ada terbaca satu berita kelakar..

Katanya pemimpin yang burukkan negara dikira berdosa.

Setuju.Saya setuju.

Jadi,sekarang ni semua yang ada berdosa lah kot.Semua masuk neraka lah kot.

Ada “kot” di situ okay.Saya tak cakap kamu semua pasti masuk neraka.

Saya bukan Tuhan nak dictate orang berdosa atau tak.Saya tak ada kuasa Allah untuk kata kamu berdosa dan masuk neraka.

Jadi jangan marah saya.Saya cuma sorang budak.Saya tak cenderung mana-mana parti politic. Ayah saya seorang penyokong kuat parti terbesar Malaysia.Keluarga saya semua nya penyokong kuat.Jadi jangan risau.Saya tak menentang.

Saya cuma kelakar dengan statement tu. Kalau itu statement,rasa nya penuh neraka dengan YB-YB dan Dato’-Dato’.

Dan syurga dipenuhi orang macam saya.Orang yang tak ada apa-apa.Orang miskin yang banyak buat salah dan silap.

Dan kalau itu lah statement nya, boleh kot buat kabinet baru di neraka nanti.

Sebabkalau ikut statement tu,banyak kot yang merosakkan nama negara.

Dengan rasuah.

Dengan penipuan.

Dengan kes perempuan.

Dengan macam-macam.

Tak malu ke negara???

..

Tak pe lah.Saya budak lagi.Saya tak ada hak bersuara.Saya banyak cakap saya kena masuk lokap.Scholarship saya kena tarik.Nanti di kata tak sedar diri.Kerajaan dah bantu banyak.

Tak pe lah.

Saya diam.

Saya tutup mulut.

p/s:Salah ke saya cakap sebab saya sayangkan negara saya??

Saya tak kan undi orang yang menentang kamu nanti dalam pilihanraya.Jangan risau.Saya pun tak suka mereka..Tapi saya juga mungkin tak mengundi kamu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s