Cinta baru..

salam..

 

cewah..bukan aweks okeh.. tidak ada langsung sebarang perhubungan sebegitu rupa dalam Islam..

 

Saya nak kisah kan tentang kekasih-kekasih saya.Ada 6…

 

 

1.Perjuangan Wanita Ikhwanul Muslimin-Zainab Al Ghazali

 

 

 

2.Pergolakan Pergerakan Islam-Fathi Yakan

3.Fikih Sunnah Jilid 7-Sayid Sabiq

4.Melamar Bidadari Dengan Solat Malam-Amru Khalid

5.Pemuda yang Dirindu Syurga-Dr Sulaiman Bin Qasim Al Eid

 

6.Terjemah Hadis Shahih Muslim-disusun oleh Fachruddin HS

 

Kekasih saya dari nombor 3-6 dihadiahkan ibu saudara saya ketika saya di Singapore.

Yang nombor 1 saya tertinggal di Singapore. Tetapi saya berjaya membacanya dahulu. Yang lain masih dalam proses.

Baik..nanti kita tuliskan dan bincangkan lebih lanjut..

 

InsyaAllah

 

Allahua’lam

Leave a Reply

