1st interview

Salam

alhamdulillah.

tadi petang dapat call untuk interview kerja. Jawatan as environmental engineer/geologist..interview nya rabu/khamis ni.

Oh my…Environmental. I do love that.Love the excitement and the travel.But then, subject environment Dr P waktu blajar dulu la yg paling kurang digemari.

tapi alhamdulillah score jugak subject tu.subject nya tak susah,tapi boring..derrr..

But kerja yang ditawarkan ni agak menarik.Banyak pergi field!!! Yeay!!!

company nye CM2H HILL.Company yang tersenarai dalam fortune 500. And tersenarai as 100 BEST COMPANY TO WORK FOR by Fortune.

Bunyi macam best.

But saya still contemplating.Saya nak menjadi Principal Geologist dalam OnG.So, to start your work as an environmental geologist is not good.

But still, it is the job I love.Geologist!!

 

Alhamdulillah.

 

Dapat tak dapat belakang kira.Yang penting pengalaman tu dulu.

 

 

oo..lagi satu,area saya kerja dekat dengan pejabat adik perempuan saya.hehehehe.

 

Doakan saya.

One thought on “1st interview

Leave a Reply

